duminică, 26 aprilie 2009

Cum am petrecut vacanţa



Ca să vă faceţi o idee cam de unde vin ideile noastre... din toată ţara!

Deşi în săptămâna de vacanţă oficial am avut liber, totuşi, tinând cont de faptul că cele de la creaţie şi fetele de la PR au primit sarcina exact în săptamâna dinainte de Paşte şi că avem ca deadline sfârşitul săptamânii următoare (adică wekendul ăla cu 1 mai), ne-a fost imposibil să nu ne gândim la scumpa noastră Dacia Sandero.
Între un ciocnit de ou roşu, o îmbuibare sângeros-animalică din miel, o urare de sărbători, dormit muuulte ore, băut sângele lui Hristos, am găsit loc şi pentru un telefon la Ştefana, că net nu are toată lumea acasă.
Oh well, deşi iniţial cam toate ne-am speriat de combinaţia echipă de fete + maşină = ...? huh?!!..., am avut surpriza să descoperim că se poate totuşi face ceva în privinţa asta. Şi acum stăm şi ne uităm cum din adunarea de mai sus au ieşit niste scenarii drăguţe, amuzante, nişte printuri care fac cu ochiul, nişte evenimente de PR care te cam lasă plăcut surpins etc etc. Vedeţi voi la final rezultatul.
Voi cum aţi pătimit în vacanţa de Paşti? ;)

Semnat, Oana (copywriter)

Un comentariu: