luni, 6 aprilie 2009

Roata minţii se învârteşte Ţac Ţac Ţac

Our first date... hmm… nu vă gandiţi la altceva :D. 12 fete cucuieţe (sau nu) s-au strâns într-o după amiază de martie în faţă la Polizu. Cum ne-au fost date peste cap planurile de a poposi la Gara’n Pub de un chelner nu prea amabil, întrebarea era “Ce să facem, ce să facem?”. Luând în calcul dorinţa de a ne cunoaşte, dar şi câteva vicii precum fumatul sau cafeaua pe care unele dintre noi le deţin, am hotărât că un bar din centru ar fi ok pentru taclalele de început.

Ajunse într-un sfârşit într-o cafenea, ne-am aşezat comod şi ne-am apucat de treabă. Nume, logo, saricini, nume, logo, sarcini… cam asta se vroia (mai serios) de la noi . Cu alte cuvinte, un mic brainstorming. Deşi la început lucrurile păreau că nu se prea leagă,ne-am ambiţionat şi am dat drumul la rotiţe. Şi aşa au început să apară primele idei.. Trebuie să recunosc că printre guri de cafea şi de ceai, câteva prezentări şi una, două, trei schimburi de replici, s-au conturat câteva idei chiar bune. Spre sfârşit am fost vedetele unei şedinte foto: Ţac Ţac Ţac.

Astfel, s-a născut “Garaju’ cu roţi”. O super echipa, pe bune! ;)

Semnat, Angie (copywriter)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu